close

Missing (收錄於 KinKi Kids「J Album」)

作詞:新美香
作曲:Anna Engk、Fredrik“Figge”Bostrom

Sky is blue The sun is bright
蔚藍天空 陽光閃耀
Makes me think about your smile
讓我想起你的微笑
Clouds are floating Up so high
雲朵飄動 高掛空中
Can you see the same blue sky?
你是否也能看見同一片藍天?

I don't know why I left you back in town all alone
我不懂為何讓你獨自回到城裡
I wanna hold you in my arms
我想擁你入懷
Just one more time
再一次就好
I'm wishing to be there
我希望可以回到那個地方

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我想要到那個地方

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我想要到那個地方

Cause I miss you, baby
因為我想念你,baby

In the night The moon is bright
在夜晚 月光閃耀
Makes me think about your eyes
讓我想起你的雙眼
Stars are shining clearly Up so high
星光點點 高掛空中
Can you see the same moonlight tonight?
今晚你能看見這同樣的月光嗎?

I don't know why I said goodbye to you and left you there
我不懂為何我要向你道別 留你一人在原地
I wanna see the moon with you
我想和你共賞月光
Just one more time
再一次就好
I'm wishing to be there
我希望可以回到那個地方

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我渴望回到那裡

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我渴望回到那裡

Cause I miss you, baby
因為我想念你,baby

When I'm alone
當我孤單
I feel the darkness of the night
感受到夜晚的黑暗
Now I know
現在我知道
Something is missing in my life… yeah yeah
有個東西在我生命中消失不見···yeah yeah
Every night I think of you
每個想你的夜晚
You never left my heart
你從未離開我心中
So, I'm on my way
所以,我已經上路
On my way to you, tonight
就在今晚,奔向你

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我渴望回到那裡

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我渴望回到那裡

Always stayed inside my heart
你永遠長駐在我心底
Always wished to be with you
我想永遠和你在一起
You never know how much I love you more
你永遠不會知道我有多麼愛你
I'm longing to be there
我渴望回到那裡

I'm longing to be there
我渴望回到那裡

Cause I miss you, baby
因為我想念你,baby

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ryona涼奈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()